Locatie: Utrecht
Duur: 12 maanden
Aantal uren: 36 uur per week
Samenvatting van de opdracht: Als Service Manager ondersteun je de afdelingen met je expertise, en lever je een bijdrage aan het opstellen van producten voor de afdelingen. Je actualiseert of stelt Dienstbeschrijvingen / Service Level Agreements op, of helpt hierbij. Je richt periodieke rapportages in. Je gaat helpen bij het uitwerken, inrichten en borgen van de complexe diensten. Je maakt regie en governance voor een dienst inzichtelijk.
Functie eisen:
- Minimaal 3 jaar ervaring als service manager op het gebied van complexe IV-klantdiensten en services.
- Minimaal 3 jaar ervaring met het inrichten van complexe IV-klantdiensten en services.
- Aantoonbare meerjarige ervaring met IV.
- Minimaal HBO werk- en denkniveau.
Wensen:
- Ervaring met het uitwerken van rapportage behoefte voor de IV-services en opstellen servicerapportage.
- Ervaring met het opstellen en het toepassen van service level agreements.
- Ervaring met handelen naar aanleiding van service management rapportages.
- Ervaring met het opstellen en actualiseren service beschrijvingen.
- Ervaring met ITIL processen.
- Ervaring met BISL processen.
- Een afgeronde opleiding service management.
- Kennis van en ervaring met regievoering/governance.
Competenties:
- Kennis van organisaties en de gangbare ICT-processen.
- Bekend met ITIL- en BISL- processen.
- Ervaring met het inrichten van IT dienstverlening.