Ervaren Medewerker voor Eerstelijns Support Center

Locatie: Bilthoven

Duur: 12 maanden

Aantal uren: 36 per week

Opdracht

Als Ervaren Medewerker voor Eerstelijns Support Center streef je dagelijks naar hoge klanttevredenheid en vlotte dienstverlening. Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen van meldingen, die telefonisch, per e-mail en via het Self Service Portal binnenkomen. Je lost ongeveer 70% van de meldingen zelfstandig op en stuurt de rest door naar de tweedelijns support. Je zorgt ervoor dat alle benodigde informatie beschikbaar is voor je collega’s, zodat zij snel aan de slag kunnen. Daarnaast ondersteun je regelmatig klanten face-to-face bij de diverse balies van het Support Center.

Functie eisen

  • Eerstelijns support
  • Telefonische en mail ontvangst van meldingen
  • Verhelderen en oplossen van incidenten/serviceverzoeken
  • Inschakelen specialisten
  • Rapportage en proactieve monitoring
  • Verwerking van meldingen in Topdesk
  • Uitgifte devices
  • Problem management
  • MBO-4 diploma
  • MCSA Windows 10 gecertificeerd
  • ITIL foundation 3 of 4 gecertificeerd
  • Ervaring met Topdesk
  • Proactief
  • Bekwaam in Engelse taal
  • Bekend met Citrix, XenApp XenDesktop
  • Bekwaam met MS Office en MS Outlook

Competenties

  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Nauwkeurig
  • Samenwerken
  • Bewust van de omgeving
  • Analytisch
Sector: ICT

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx